Adriana Buzdugan's Blog

“Marketingul este ca sexul la adolescenti, toata lumea vorbeste de el, multi pretind ca-l fac, putini il fac cu adevarat” (Drayton Bird)

Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului

Scrie un comentariu


„Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului” cartea celor doi Ries ai publicităţii, arată cum un brand pe internet poate dobândi monopolul dacă are la bază anumite strategii revoluţionare. Concentrându-se pe elemente precum nume, interactivitate, transformare, divergenţă sau singularitate legile internet brandingului sunt paşii pe care o companie trebuie să îi urmeze. Legile internet brandingului au la bază branduri on-line existente care datorită momentului favorabil lansării sau a strategiei de succes adoptată de către companie au reuşit să pună bazele unei relaţii între consumator şi brand şi să ocupe un loc în mintea acestuia. Legile Internet Brandingului sunt: Legea principiului “ori/ori”: “Internetul poate fi o afacere sau un mediu de comunicare dar nu ambele.” Legea interactivităţii: “Fără interactivitate, pagina ta de web şi brandul nu vor ajunge nicăieri. Legea numelui comun: “Sărutul morţii pentru un brand de internet este un nume comun.” Legea numelui propriu: “Pe internet, numele tău este de sine stătător, aşa că ar fi bine să ai unul.” Legea singularităţii: “Ar trebui să eviţi, cu orice preţ, să ocupi locul al doilea în categoria ta.” Legea advertisingului: “Advertisingul în afara internetului va fi mult mai puternic decât advertisingul pe internet” Legea globalismului: “Internetul va dărâma toate barierele, toate graniţele şi toate limitările.” Legea momentului: “Fă-o pur şi simplu. Trebuie să fii rapid. Trebuie să fii primul. Trebuie să fii focusat. “  Legea vanităţii: “Cea mai mare greşeală dintre toate este să crezi că poţi face orice.” Legea divergenţei “Toată lumea discută despre convergenţă, în timp ce în viaţa de zi cu zi se aplică exact noţiunea opusă.” Legea transformării “Revoluţia internetului ne va transforma viaţa din toate punctele de vedere.” Brandul pe internet poate avea succes numai în măsura în care respectă aceste principii construite pe baza nevoilor şi preferinţelor clientului. Cu asemenea cunoştinţe la bord, lumea publicităţii on-line pare ghiduşă şi relativ uşoară, deşi nu este decât un alt câmp de bătaie.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s